Getting My درمان بیماری خود ایمنی پوست To Work

Wiki Article

خطار در دوز یا برنامه مصرف انسولین یا دیگر داروهای دیابت

انواع کرونا یکی از علل کاهش فشار خون است. علت افت فشار خون در این دوران، اختلال عملکرد اتونوم است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که دستگاه عصبی خودمختار (اتونوم) که عملکردهای بدن نظیر فشار خون، ضربان قلب، دمای بدن و هضم را کنترل می‌کند، نامتعادل می‌شود.

زمانی که فشار خون پایین باشد، خون کافی جریان پیدا نمی‌کند و فرد دچار سرگیجه هنگام بستن چشم می‌شود.

بیماری‌های عصبی مانند پارکینسون، صرع، اسکلروز چندگانه و بیماری‌های مرتبط با نخاع

هر ماده‌ای که بتواند در سیستم ایمنی، پاسخ ایمنی ایجاد کند «آنتی ژن» یا پادگن نامیده می‌شود. در بسیاری از موارد آنتی ژن یک باکتری، قارچ، ویروس، توکسین یا یک جسم خارجی است.

گزینه‌های درمان فشار خون پایین ممکن است شامل این موارد باشند:

– دانه‌های تربچه را آسیاب‌کرده و با سرکه‌سیب مخلوط‌کنید تا خمیری به‌دست‌آید

بیماری های خودایمنی اغلب در خانواده ها دیده می شوند: ابتلای یکی از اعضای خانواده به بیماری های خودایمنی خطر خطر ابتلای سایر بستگان به این بیماری را افزایش می دهد. و هنگامی که یکی از اعضای خانواده مبتلا به بیماری های خودایمنی باشد، نه تنها احتمال ابتلای شما به همان نوع بیماری خود ایمنی را افزایش می دهد، بلکه خطر ابتلا به سایر بیماری های خودایمنی هم افزایش پیدا می کند.

بیماری پیسی که با نام ویتیلیگو (واژه‌ی پزشکی این اختلال پوستی) نیز خطاب می‌شود، سبب پدیدار شدن لکه های سفید به طور ناگهانی و بدون الگوی خاصی روی پوست می‌شود. این لکه های سفید که محدود به جای خاصی از بدن نیستند، می‌توانند روی پوست صورت، دست‌ها، بازوها، ساق پا و غیره پدیدار شوند، و ممکن است ظاهر بسیار زشتی داشته باشند.

به‌طور کلی بسته به شدت و علائم قند خون، پزشکان ممکن است یکی از این داروها یا ترکیبی از آن‌ها را برای بیمار تجویز کنند. البته درمان ترکیبی گران‌تر است و خطر عوارض جانبی بالاتری دارد اما اغلب تأثیر کنترل‌کننده‌تری بر گلوکز دارد.

شاید در مورد افزایش قند خون و اثرات آن زیاد شنیده باشید و خدایی نکرده شاید در خانواده خودتون افرادی دچار این عارضه باشند.

عدم مصرف کالری کافی می‌تواند باعث شود بدن بافت خود را برای سوخت تجزیه کند و این امر سبب می‌شود که فشار خون فرد بیفتد.

به عنوان مثال، زنان بیشتر از مردان درمان بیماری خود ایمنی پوستی به بیماری خودایمنی مبتلا می شوند. برخی از اختلالات نیز در قومیت های خاصی شایع تر است، مانند ام اس در زنان سفید پوست اروپای شمالی و لوپوس در زنان سیاه پوست، اسپانیایی تبار و آسیایی.

علائم افت قند خون در دانش‌آموزان دیابتی / توصیه به معلمان مدارس

Report this wiki page