The best Side of لوزالمعده چیست

Wiki Article

به عنوان مثال اگر کسی از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح غذا یا مایعات استفاده نکند، ناشتا محسوب می شود. تفسیر نتایج قند خون ناشتا به این صورت است:

الان قند ناشتا با دارو های که دکتر کبد دادن ۱۳۵ هست. دکتر غدد گفتش نباید قرص قند بخوره چون سیروز داره . باید انسولین مصرف کنه. ایا انسولین لازمه؟ با رژیم و دارو نمیشه کنترل کرد؟ البته خودشون از قرص قندهاشون راضی نیستن و میگن موقع مصرف حالم رو به راه نیست و عوارض داره و...

اگر قند سه ماهه زیر ۷ درصد است، جای نگرانی نیست. البته بهتر است قند ناشتا را با ده ساعت ناشتا، از ساعت ۱۰ شب و بدون مصرف الکل تکرار کنید.

اما عادت دارم شیرینی‌جات زیادی بخورم در کنارش سبزیجات هم مصرف میکنم

تست قند حاملگی دو ساعت بعد مهم است که اگر زیر ۱۴۰ بود نرمال است و بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ پیش دیابت و بالای ۲۰۰ دیابت حاملگی.

به جز آناناس، خربزه، هندوانه و طالبی بیشتر میوه‌ها دارای شاخص گلوکز ۵۵ و پایین‌تر از آن هستند. این شاخص کم به این دلیل است که اغلب میوه‌ها دارای میزان زیادی آب و فیبر هستند که شکر موجود در آنها یعنی همان فروکتوز را به طور طبیعی متعادل می‌کند. زمانی که میوه می‌رسد، شاخص گلوکز آن افزایش می‌یابد.

روش بشقاب یک راه ساده برای برنامه ریزی وعده های غذایی متعادل است. در اینجا مراحل استفاده از روش برای ساخت وعده های غذایی شما آمده است:

غذاهای با شاخص پایین به کندی پردازش می شوند که منجر علائم بیماری قند به تغییرات کوچکتر سطح گلوکز خون می شود. 

پایین آوردن قند خون ، چیزهایی که قند خون را پایین می اورد ، پایین آوردن قند خون بالا ، پایین آوردن قند ، پایین آورنده قند خون

یک خط فرضی دیگر را در نیمی از بشقاب اضافه کنید تا در مجموع سه قسمت داشته باشید. 

انگورفرنگی هندی که گاهی اوقات با نام آملا نیز شناخته می شود، یکی دیگر از داروهای خانگی موثر برای پایین آوردن قند خون بالا است.

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

علائم فشار خون بالا چیست؟ بررسی فشار خون بالا در مردان و زنان

البته حرف آخر را پزشک می زند و باید با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

Report this wiki page